موسسه فرهنگی هنری پرسیا بولونیا

من آزاده احمدیان. مدیریت مجموعه پرسیا بولونیا در شهر بولونیا ایتالیا به همراه گروه پر انرژی در سراسر ایتالیا، کنار شما هستیم تا مسافرت یا مهاجرت آسان و کم خرجی را تجربه کنید.

تخصص ما ایتالیا، فرهنگ و زبان ایتالیایی میباشد. .فعالیت های ما :

برگزاری کلاسهای فشرده آنلاین:

 زبان ایتالیایی،

انگلیسی،

آلمانی،

فارسی به زبان آموزان غیر ایرانی

عرضه انواع محصولات فرهنگی:

ویدیوهای آفلاین زبان ایتالیایی

هرگونه خدمات مهاجرتی ( مشاوره و ویزا و اقامت  ) و  

برگزاری تورهای مسافرتی به شهرهای مختلف ایتالیا

و تور لیدر .

ایتالیا را به درستی قطب جدید تحصیل در اروپا دانسته اند.
در ایتالیا، شما می توانید یک برنامه تحصیلی مناسب را به زبان انگلیسی یا ایتالیایی در هر زمینه ای که می خواهید تصور کنید، از فشن و مد تا علوم رایانه ای پیدا کنید، که بسیاری از آنها انگلیسی هستند. بسیاری از رشته های پرطرفدار مانند: معماری، عمران، طراحی فشن و مد، کامپیوتر، طراحی محصول، مارکتینگ، پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری، MBA، انواع مدیریت ها، امنیت شبکه و کامپیوتر، محیط زیست، کشاورزی، رباتیک و هوش مصنوعی، توریسم، مهندسی معدن، مهندسی نفت، مهندسی برق و مخابرات و چندین و چند رشته متنوع دیگر در گرایش و علوم مختلف به زبان انگلیسی و ایتالیایی ارائه می شوند.

گروه مهاجرتی ما  با چندین سال سابقه درخشان در زمینه ویزای تحصیلی ایتالیا، آموزش های زبان و ساپورت در ایتالیا به محض ورود، سالانه بسیاری از دانشجویان علاقمند به تحصیل را روانه ایتالیا کرده است.

گسترۀ اخذ پذیرش در رشته های مختلف دانشگاههای ایتالیا پرونده های موفق ما در این سالها در  تمامی رشته ها ( رشته های فنی مهندسی، رشته های مدیریتی، رشته های علوم انسانی، رشته های پزشکی، رشته داروسازی و دندانپزشکی، رشته های علوم پایه …) بوده اند که در بخش سوابق قابل مشاهده میباشد.

ما تمامی خدمات مورد نیاز برای اپلای دانشجویان و اخذ ویزای تحصیلی با بهترین کیفیت برای دانشجویان انجام داده و پس از اخذ و ویزای تحصیلی و ورود داشجو به ایتالیا نیز تمامی خدمات و مشاوره های ها ادامه خواهند یافت .

1- خدمات پذیرش و مشاوره های تخصصی

  اپلای ( پذیرش ) برای دانشجویان بعد از انجام مشاوره های تخصصی برای رشته ایی که دانشجو تقاضای تحصیل در آن رشته را داراست

.

  • ارسال ایمیل های انتخاب رشته دانشگاه های مختلف ایتالیا از سویموسسه پرسیا بولونیا و ارتباط با دانشگاه ها
  • مشاوره های برای تکمیل مدارک تحصیلی ( ترجمه مدارک تحصیلی ، ریزنمرات و … ) و غیر تحصیلی ( ترجمه پاسپورت و … )  پیگیری های موسسه تا زمان تکمیل صد در صد مدارک دانشجویان ادامه خواهد داشت .
  •  
  • حداکثرتعداد اپلای در یک سال تحصیلی در شهرها و دانشگاههای ایتالیا

2- خدمات بورسیه استانی و مشاوره های تخصصی

 اخذ صفر تا صد مراحل بورسیه استانی 7000/8000 یورویی ایتالیا

اعطای این بورسیه نیازمند هیچگونه رزومه قوی اعم از معدل بالا، مقالات متعدد، کار پژوهشی نیست و براساس درآمد سرپرست یا خود دانشجو تعلق می گیرد. دانشجویان برای گرفتن بورسیه استانی ایتالیا فقط کافیست با مدارک مالی به دولت ایتالیا اثبات کنند که برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در ایتالیا دچار مشکل هستند. پس از آن می توانند از مزایای بی نظیر و منحصر به فرد بورسیه استانی ایتالیا نهایت استفاده را بکنند و با خیال راحت به تحصیل بپردازند.

قدم اول جهت گرفتن بورسیه اخذ پذیرش قطعی از یکی از دانشگاه های دولتی ایتالیا می باشد. پس از از آن دانشجو می بایست مدارک بورسیه ( درآمد سرپرست ، اعضای خانواده ، وضعیت سکونت و غیره ) را تهیه جهت دریافت بورسیه استانی ارائه دهد.

دانشجو با ارائه این مدارک ، شرایط زندگی خود را شرح داده و برای گرفتن بورسیه درخواست می دهد.

ثبت درخواست برای بورسیه استانی ایتالیا را می توان از تخصصی ترین و مهم ترین مراحل پذیرش تحصیلی دانشجویان دانست. برخلاف روند اپلای که تقریبا برای تمام دانشجویان مدارک خاص و تعریف شده ایی نیاز است، 

 

 برای درخواست بورسیه استانی ایتالیا به دلیل شرایط مختلف زندگی دانشجویان ( مختلف بودن شغل و پیشه سرپرست دانشجویان، داشتن یا نداشتن بیمه، متاهل یا مجرد بودن دانشجو، صاحب خانه یا مستاجر بودن و …) به مشاوره های بسیار تخصصی تری نیاز است و تهیه مدارک درخواست بورسیه استانی ایتالیا نیز برای هر دانشجو با دانشجوی دیگر متفاوت خواهد بود.

خوشبختانه موسسه پرسیا بولونیا با مدیریت آزاده احمدیان که خودشان شش سال این بورس را دریافت کرده اند و  با تجربه چندین سال اقدام برای اخذ بورسیه استانی ایتالیا برای دانشجویان و با مشاوره های تخصصی ِ این امر، برای اکثریت قریب به اتفاق دانشجویانی که متقاضی تحصیل در ایتالیا هستند و برای پذیرش به این موسسه مراجعه کرده اند موفق به گرفتن بورسیه شده است.

3- خدمات ویزا و سفارت

اخذ ویزای تحصیلی و توریستی از سفارت ایتالیا

سفارت ایتالیا در کشور از لحاظ سهولت صدور ویزای تحصیلی از بهترین سفارت ها در ایران است. عدم سخت گیری در مرحله مصاحبه، رزرو وقت در نزدیک ترین تایم و از همه مهمترین بلوکه نکردن پول برای صدور ویزای تحصیلی را می توان از مهمترین خصوصیات سفارت ایتالیا در ایران به حساب آورد.

ما با دانستن جزِیات و قوانین ویزاهای مختلف ایتالیا  و با بررسی و جمع آوری دقیق مدارک شما میزان  ویزا شدن شما را به حداکثر میرسانیم .

راهنمای فارسی

 تور لیدر در ایتالیا  

هماهنگی جهت تور لیدر* روزانه * در سراسر ایتالیا مخصوصا تور لیدر محلی جهت سفرهای توریستی و یا تجاری و همچنین در مواقعی که برای انجام کارهای اداری ، به همراه و مترجم به زبان ایتالیایی یا انگلیسی نیاز است.